A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Шомполівська гімназія Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області

Стратегія розвитку гімназії на 2022-2027 роки

СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ

 

ШОМПОЛІВСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ

 ДОБРОСЛАВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

НА 2022-2027 РОКИ

 

 

 

ЗМІСТст

I

Цінності закладу

5

II

Місія закладу

5

III

Візія закладу

6

IV

SWOT-аналіз

6

V

5.1.

Освітнє середовище закладу освіти

Стратегічні цілі діяльності закладу освіти

14

5.2.

Операційні цілі

15

5.2.1.

Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці

15

5.2.2.

Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації

18

5.2.3.

Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього середовища

19

VI

Система оцінювання здобувачів освіти

21

6.1.

Стратегічні цілі діяльності закладу освіти

21

6.2.

Операційні цілі

22

6.2.1.

Наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень

22

6.2.2.
 

Застосування внутрішнього моніторингу що передбачає систематичне відстеження та корегування результатів навчання кожного здобувача освіти

24

6.2.3.

Спрямованість системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання,здатності до самооцінювання

27

VII

Діяльність педагогічних працівників закладу

28

7.1.

Стратегічні цілі діяльності закладу освіти

28

7.2.

Операційні цілі

29

7.2.1.

 

Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти

29

7.2.2.

Постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності

34

7.2.3.

Налагодження співпраці зі здобувачами освіти , їх батьками, працівниками закладу освіти

35

7.2.4.

Організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності

36

VIII

Управлінські процеси

38

8.1.

Стратегічні цілі діяльності закладу освіти

38

8.2.

Операційні цілі

39

8.2.1

Моніторинг виконання поставлених цілей

39

8.2.2.

Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм

43

8.2.3.

Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників

43

8.2.4.

 

Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою

45

8.2.5.

Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності

47

 

І. Цінності закладу:

1. Безпека та комфорт.

2. Партнерські стосунки.

3. Якість освіти.

4. Навчання протягом всього життя.

5. Прозорість та відкритість закладу.

6. Здоровий спосіб життя.

7. Академічна свобода.

8. Національно-патріотичні та культурні традиції.

 

 

ІІ. Місія закладу:

  • створення умов для отримання сучасної якісної освіти, розкриття і розвитку навчального потенціалу, здібностей, талантів кожної дитини,забезпечивши рівний доступ до освіти для всіх дітей;
  • становлення самодостатнього громадянина-патріота України, здорової особистості, готової до успадкування духовних і культурних надбань українського народу, виконання громадянських і конституційних обов’язків, формування активної позиції, утвердження національної ідентичності на основі духовно-моральних цінностей українського народу та самобутності;
  • удосконалення професійної майстерності, розвитку творчості, ініціативності педагогів в умовах розбудови Нової української школи та академічної свободи.

ІІІ. Візія закладу:

  • створення партнерського освітнього середовища, в якому кожний учасник незалежно від потреб, соціального статусу чи інших ознак зможе безпечно, комфортно навчатися, удосконалюватися,розвиватися, задовольняти свої інтереси і запити та досягати успіху;
  • організація здобуття учнями різних форм освіти: інституційна – очна (денна), дистанційна; індивідуальна – екстернатна, сімейна (домашня), педагогічний патронаж; інклюзивна.

IV. SWOT-аналіз

Освітнє середовище

Сильні сторони, позитивні тенденції

Слабкі сторони, проблеми, що потребують вирішення

Заклад розташований у гарній місцевості, проектна потужність – 250 учнів. Заклад працює за п’ятиденним робочим тижнем. Середня наповнюваність класів – 9 учнів. У освітньому закладі функціонує : комп'ютений клас,8 класних кімнат, ресурсна кімната,  бібліотека, їдальня, кабінет директора школи, учительська. Територія закладу площею 1,24 га. Заклад має велике подвір’я, окремий вхід і заїзд, сад, квітники, дитячий майданчик для відпочинку. Чотири класні кімнати оформлені згідно Положення про навчальний кабінет із сучасними технічним забезпеченням, оновленими меблями, стендами, дидактичними, роздатковими матеріалами, оснащені інтерактивними комплексами, принтерами і ламінаторами. Облаштовані відповідно до вимог НУШ, вони містять осередки для різних видів роботи: навчання, читання, зберігання наочності та навчального приладдя, експозицій, робочі місця вчителів. Заклад підключений до мережі Інтернет та Wi-Fi, робочі місця педагогічних працівників забезпечені доступом до мережі.  У закладі освіти є їдальня на 40 посадкових місць. Наявні внутрішні санвузли. У закладі освіти реалізується антибулінгова політика, спрямована на запобігання, протидію та реагування проявам булінгу (цькування), дискримінації, мобінгу. Проводиться робота щодо надання освітніх послуг дітям з ООП.У змісті викладацької діяльності простежується формування навичок здорового способу життя, інтеграція здоров’язбережувальної та екологічної компетентностей.

Рік побудови – 1914, заклад потребує сучасного універсального дизайну. В частині кабінетів оновити матеріально-технічне забезпечення. Обладнати та оновити тематичні куточки та кімнати, ігрові зони та місця відпочинку, творчі та розвивальні локації. Доповнити безбар’єрний розвивальний мотивуючий освітній простір. Збудувати сучасний спортивний майданчик з твердим покриттям, дитячий майданчик для відпочинку.

 

 

 

 

Система оцінювання

Сильні сторони, позитивні тенденції

Слабкі сторони, проблеми, що потребують вирішення

У закладі освіти розроблено систему оцінювання, що включає принципи, форми, методи, критерії, процедури та правила оцінювання. Розроблена система ґрунтується на національних критеріях та вимогах оцінювання, враховує національну шкалу оцінювання та ілюструє культуру оцінювання, сформовану закладом освіти. Оцінювання результатів навчання учнів у закладі здійснюється відповідно до нормативних документів. Критерії, інструменти оцінювання, прописані у освітній програмі, оприлюднені на вебсайті закладу. Система оцінювання ґрунтується на компетентісному підході, на формуванні відповідальності в учнів, прагненні закріплювати позитивні надбання в освітній діяльності, зростанні вимог до свої навчальних досягнень. Вчителі враховують при оцінюванні уміння учнів висловлювати власну думку, наводити аргументи, здатність працювати в команді, вміння працювати над спільними проєктами. Надають можливість вибору рівня навчальних завдань та індивідуально аргументують виставлення оцінок учням. Використовуються різні види оцінювання, оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування тощо, широко використовують дистанційні інсрументи для проведення оцінювання. Проводять моніторинг результатів навчання в кожному класі та на рівні закладу із свого предмету за І, ІІ семестри та навчальний рік.

Потрібно урізноманітнити та осучаснити інструментарій для проведення оцінювання: вербального, рівневого,формувального, само та взаємооцінювання, тематичного, підсумкового та надання зворотного зв’язку, розробити Шкали оцінювання. Спланувати систему внутрішніх моніторингів, що передбачають не лише відстеження результатів навчальної діяльності кожного учня, а й заходи щодо їх коригування. Надолужити освітні втрати під час пандемії, правового режиму воєнного стану. Залучити учнів та вчителів до участі в Міжнародних дослідженнях.

 

Педагогічна діяльність

Сильні сторони, позитивні тенденції

Слабкі сторони, проблеми, що потребують вирішення

Освітній процес забезпечують 14 педагогічних працівників: 9 вчителів мають кваліфікаційну категорію – «спеціаліст першої категорії», 2 – «спеціаліст другої категорії», 3– «спеціаліст». Учителі самостійно розробляють календарно-тематичні плани відповідно до державних стандартів загальної середньої освіти, навчальних програм, освітньої програми. Велика увага приділяється удосконаленню цифрових навичок усіх учасників освітнього процесу. Під час розроблення календарно-тематичного плану враховуються особливості окремих класів. За підсумками навчального року вчителі самостійно або спільно з колегами аналізують результативність календарно-тематичного планування, вносять необхідні корективи. У змісті календарно-тематичного планування присутні види роботи, спрямовані на оволодіння учнями ключовими компетентностями та спільними для них уміннями. Учителі самостійно визначають обсяг годин на вивчення навчальної теми, можуть змінювати послідовність вивчення тем у календарно-тематичному плані. Учителі використовують види, форми і методи роботи, спрямовані на оволодіння учнями ключовими компетентностями. Педагогічні працівники постійно підвищують свій професійний рівень, проходять навчання, курси підвищення кваліфікації, атестацію, є учасниками конференцій, вебінарів, конкурсів, виставок. Освітній процес будується на засадах педагогіки партнерства. Під час організації процесу навчання враховуються вікові та індивідуальні особливості дитини, комунікація з учнями, батьками відбувається у різних формах (індивідуальні бесіди, групи у Viber, соціальні мережі). Атмосфера доброзичливості у педагогічному колективі школи сприяє ефективному розв’язанню освітніх проблем. Під час засідань педагогічної ради школи,нарад, відбувається пошук оптимальних методів і форм викладання, обговорюються проблемні питання. Таким чином налагоджується командна робота.

Потрібно якісно реалізувати Стандарт базової середньої освіти у 5-9 класах, розробити навчальні програми на основі модельних програм, програму щодо надолуження втрачених знань учнів. Потрібно постійно вдосконалювати цифрові навички, впровадження технологій змішаного та дистанційного навчання проводити цифровізацію педагогічної діяльності.Активно пропагувати досвід роботи, свої напрацювання, долучатися до проєктної діяльності. Удосконалити роботу з обдарованими та здібними учнями, залучати їх до участі у МАН, досягнути результативності в ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів.

 

 

 

 

 

 

Управлінська діяльність

Сильні сторони, позитивні тенденції

Слабкі сторони, проблеми, що потребують вирішення

Школа має чітко сформульовану, зрозумілу та реалістичну стратегію розвитку. Стратегія визначає місію, візію та цілі діяльності закладу освіти, умови, які необхідні для їхнього досягнення, пріоритети та кроки, які керівництво та педагоги планують здійснити для досягнення визначених цілей відповідно до принципів освіти та підготовки учнів до майбутнього життя.Гімназія має чіткий і реалістичний річний план роботи. Здійснюється аналіз виконання плану за попередній навчальний рік. Всі компоненти річного плану є вимірюваними. До його розроблення залучаються усі учасники освітнього процесу. Керівництво школи систематично оцінює стан матеріально-технічних умов для навчання, сприяє створенню комфортного психологічного клімату та атмосфери довіри між учасниками освітнього процесу. Всі конфлікти в закладі освіти вирішуються конструктивно. Управлінські рішення є обґрунтованими та прозорими, учасники освітнього процесу мають можливість впливати на ухвалення управлінських рішень. Заклад має сайт та сторінку у соціальних мережах.Керівництво сприяє підвищенню кваліфікації педагогічних працівників, атестації, сприяє постійному професійному вдосконаленню педагогів;також  заохочує педагогічних працівників до розроблення різноманітних інформаційних освітніх ресурсів. Дотримання прав учасників освітнього процесу закріплені в основних документах закладу освіти: статуті, освітній програмі, правилах поведінки, правилах внутрішнього розпорядку. Учасники освітнього процесу обізнані зі своїми правами та обов’язками. Керівник закладу освіти відкритий до діалогу з учасниками освітнього процесу, постійно сприймає та враховує їхні пропозиції. Режим роботи закладу враховує розташування та специфіку роботи закладу. Використовуються різні організаційні форми освітнього процесу, які сприяють оволодінню учнями ключовими компетентностями. Проводиться просвітницька робота з учнями та батьками.

Осучаснити всі напрямки та процеси діяльності закладу. Потрібно регулярно відстежувати та збирати інформацію, необхідну для свого стратегічного розвитку. Провести самооцінювання за напрямами та комплексне самооцінювання, результати висвітлити у річному звіті керівника. Потрібно доводити до відома засновника запити для задоволення потреб закладу освіти та відстежувати їх реалізацію. Активізувати роботу органів громадського самоврядування у вирішені проблем закладу та ухвалення раціональних управлінських рішень. Ввести електронний обіг документів, звітів, вести класні журнали, щоденники в електронній формі. Сприяти розробленню індивідуальних освітніх траєкторій для дітей, які цього потребують. Зібрати інформацію про дітей з ООП..

 

V. Освітнє середовище

5.1.Стратегічні цілі діяльності закладу освіти:

1. Створення сучасного, безпечного, комфортного, розвивального, партнерського освітнього середовища з дотриманням вимог універсального дизайну.

2. Запровадження нового освітнього простору у 5-9 класах НУШ

3. Забезпечення освіти для дітей з ООП.

4. Модернізація інфраструктури закладу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.2.Операційні цілі:

Шляхи реалізації

 

2022-2023

2023-2024

2024-2025

2025-2026

2026- 2027

 

5.2.1. Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці

         

 

Оформлення Паспорта безпеки (покажчики руху до укриття, план евакуації, розрахунковий час заходу до евакуації). Навчання з евакуації, надання домедичної допомоги.

серпень серпень





вересень

червень, липень

     

 

Обладнання пожежною системою приміщення. Оновлення пожежного інвентарю

 

червень

червень, липень

   

 

Створення системи відеоспостереження та забезпечення охорони

вересень

       

 

Створення і обладнання ресурсної кімнати

         

 

Поточний ремонт ігрового майданчику. Облаштування зон відпочинку та місць сидіння.

серпень

серпень


червень, липень, серпень

серпень

серпень

 

Будівництво спортивного майданчика

   

 липень, серпень
 




 

 

 

Оновлення твердого покриття на території закладу, доріжок, алеї

   

серпень

 


 

 

Оновлення фасаду приміщення закладу

       

серпень

 

Заміна 5 старих дверей класних кімнат на пластикові

   

серпень

   

 

Створення і обладнання кімнати безпеки

вересень

       

 

Наповнення освітнього простору НУШ обладнанням, дидактичними та роздатковими матеріалами: 5 -6 класи – адаптаційний; 7 – 9 класи – базове навчання

упродовж

року





липень серпень







липень серпень







липень серпень







липень серпень

 

Модернізація технічної бази закладу: оновлення комп’ютерної техніки

 





пр.року







пр.року








пр.року









пр.року

 

Запровадження в освітній процес здоров’язберігаючих технологій

 


 

   

серпень

 

Створення електронної бази підручників

 

упродовж

року

упродовж

року

   

 

Реформування шкільного харчування. Модернізація харчоблоку

 




 

упродовж

року




 

липень

 

Оновлення зелених насаджень. Дизайн клумб. Оновлення зелених зон відпочинку та оздоровлення

 

квітень

травень

червень

 

 

Оновлення комп’ютерного програмного забезпечення

   

упродовж

року

   

 

5.2.2.Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації

         

 

Формування банку інформаційних матеріалів, ресурсів

 

упродовж

року

     

 

Створення системи профілактичної роботи з учасниками освітнього процесу щодо протидії булінгу, дискримінації, гендерній нерівності, насильству

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

 

Психологічний супровід учасників освітнього процесу, дітей з ООП, ВПО в умовах сучасних викликів

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

 

5.2.3.Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору

         

 

Розробка  та уточнення прогнозу очікуваної кількості дітей з ООП

червень

       

 

Створення умов для надання освітніх послуг дітям з ООП. Запровадження універсального дизайну

упродовж

року

 






пр.року

   

 

Налагодження співпраці з спеціалістами інклюзивно-ресурсного центру Доброславської селищної ради, проведення спільних заходів

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

 

Наповнення освітнього простору закладу, шкільних коридорів мотивуючими постерами, написами

упродовж

року

       

 

Облаштування інтелектуальних, творчих локацій для учнів

   

упродовж

року

   

 

Облаштування зон розвитку і дозвілля для учасників освітнього процесу

       

упродовж

року

 

                       

 

 

 

 

VI. Система оцінювання здобувачів освіти

6.1.Стратегічні цілі діяльності закладу освіти:

1. Проведення внутрішніх моніторингів та зовнішніх досліджень для систематичного відстеження, коригування результатів навчання кожного учня, підвищення якості та результативності навчальних досягнень, якості освіти.

2. Створення умов для вибору учнями власної освітньої траєкторії, спрямованої на формування і розвиток ключових компетентностей в НУШ.

3. Волонтерська та проєктна діяльність учнів.

 

 

 

 

 

 

6.2.Операційні цілі:

Шляхи реалізації

2022-2023

2023-2024

2024-2025

2025-2026

2026-2027

6.2.1.Наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень

         

Ознайомлення з Правилами, процедурами, принципами, шкалами, критеріями оцінювання всіх учасників освітнього процесу

вересень

       

Оновлення Правил, процедур, принципів, шкал, критеріїв оцінювання в закладі освіти на сайті закладу, в інформаційних куточках навчальних кабінетів, батьківських та учнівських групах

жовтень

       

Створення банку критеріїв оцінювання різних видів робіт, видів діяльності (виступ, само- та взаємооцінюван-ня тощо), форми організації учнів на навчальному занятті(групова, індивідуальна, фронтальна, колективна), які ґрунтуються на критеріях, затверджених МОН

 

упродовж

року

     

Створення бази авторських компетентнісних завдань, сучасного інструментарію, освітніх ресурсів для проведення оцінювання, відстеження індивідуального поступу учнів, перевірки рівня оволодіння учнями ключовими компетентностями та наскрізними уміннями

   

упродовж

року

   

6.2.2. Застосування внутрішньої системи оцінювання роботи закладу освіти

         

Проведення внутрішніх моніторингів щодо якості та результативності викладання навчальних предметів, курсів:

         

-українська мова та література;

травень

       

-зарубіжна література;

 

грудень

     

– англійська мова;

листопад

       

-математика, алгебра, геометрія;

   

листопад

   

– я досліджую світ; досліджуємо природу; природознавство;

   

лютий

   

– біологія;

     

грудень

 

– географія;

 

листопад

     

– фізика;

березень

       

– хімія;

квітень

       

– здоров’я, безпека та добробут, основи здоров’я;

       

листопад

– історія, правознавство;

       

грудень

– технології, трудове навчання;

 

квітень

     

-інформатика;

     

листопад

 

– мистецтво, музичне мистецтво, образотворче мистецтво;

   

квітень

   

– фізична культура;

     

квітень

 

– якість та результативність здійснення освітнього процесу в 4,9 класах

травень червень

березень травень

квітень травень

квітень травень

травень червень

– адаптації учнів 1,5 класів, новоприбулих учнів

жовтень грудень

жовтень грудень

жовтень грудень

жовтень грудень

жовтень грудень

– сформованості читацької компетентності учнів початкових класів

грудень

грудень

грудень

грудень

грудень

– математичної компетентності учнів початкових класів

 

квітень

квітень

квітень

квітень

– Результатів навчальних досягнень учнів з навчальних предметів, інтегрованих курсів за І семестр, ІІ семестр, навчальний рік;

грудень

червень

грудень

червень

грудень

червень

грудень

червень

грудень

червень

– Порівняльний аналіз між результатами ДПА та підсумковим оцінюванням з предметів, з метою визначення надійності системи оцінювання результатів навчання учнів;

червень

червень

червень

червень

червень

 

6.2.3. Спрямованість системи оцінювання на формування в учнів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання

         

Налагодження співпраці ВНЗ, коледжами, ліцеями та проведення спільних заходів

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

Аналіз навчання випускників закладу

вересень

вересень

вересень

вересень

вересень

 

 

Висвітлення успіхів і досягнень учнів на сайті закладу, сторінці у соціальній мережі

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

Залучення учнів до волонтерської діяльності, участі у громадських проєктах

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

Організація роботи із здібними та обдарованими учнями. Робота консультативним пунктів щодо підготовки до олімпіад, конкурсів, змагань, турнірів, ДПА

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

Дистанційне навчання у вільний час, участь у програмі «Надолуження освітніх втрат»

упродовж

року

       

 

VII. Діяльність педагогічних працівників

7.1.Стратегічні цілі діяльності закладу освіти:

1. Професійний розвиток педагогів.

2. Цифровізація педагогічної діяльності.

3. Робота з обдарованими та здібними учнями.

4.Академічна свобода вчителя.

5. Проєктна діяльність педагогічних працівників.

7. Реалізація Концепції НУШ, Державного стандарту базової середньої освіти в 5-9 класах.

7.2.Операційні цілі:

Шляхи реалізації

2022-2023

2023-2024

2024-2025

2025-2026

2026-2027

7.2.1.Ефективне планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти

         

Опрацювання Державного стандарту базової середньої освіти та нормативних документів щодо організації освітньої діяльності

серпень

       

Вибір вчителями модельних програм НУШ 7-9 класи

 

березень

     

Розробка навчальних програм, календарних планів: – для учнів 5-6 класів НУШ на основі Державного стандарту та модельних програм; – для учнів 7-9 класів




вересень







червень





 

   

Цифровізація педагогічної діяльності. Розробка та використання електронних шкільних документів

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

Організація системи роботи щодо розвитку в учнів та педагогів навичок 4К: креативність, критичне мислення, комунікація та командна праця

 

упродовж

року

     

Розробка індивідуальних освітніх траєкторій, індивідуальних програм для учнів, які потребують індивідуальної форми навчання (педагогічного патронажу, екстернату, сімейної освіти); перебували/ють на довготривалому лікуванні; потребують відповідного періоду адаптації;прибули із закладів з іншими умовами навчання; випереджають однокласників у швидкості та якості засвоєння навчального матеріалу; більш повільно засвоюють навчальний матеріал; мають індивідуальні інтереси, нахили, уподобання; мають особливі освітні потреби з окремих предметів чи групи предметів (за заявами батьків)

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

Створення та поширення авторських освітніх матеріалів: – календарно-тематичні плани; – плани-конспекти, розробки, сценарії проведення навчальних занять; – додаткові інформаційні, дидактичні, роздаткові матеріали для проведення навчальних занять; – тести, контрольні та моніторингові роботи; – практичні та проєктні завдання для роботи учнів; – завдання для самостійного опрацювання; – навчальні програми; – електронні освітні ресурси для технології дистанційного, змішаного навчання; – критерії оцінювання навчальних досягнень учнів при проведенні різних видів робіт; – публікації, виступи; – електронні освітні інформаційні ресурси, каталоги, бази даних

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

Вдосконалення навичок володіння ІКТ шляхом дистанційного навчання цифрових інструментів Google для освіти, Human

   

упродовж

року

   

Внутрішній моніторинг наскрізного виховного процесу:

         

– національно-патріотичного виховання;

січень

   

квітень

 

– духовно-морального виховання;

   

січень

   

– військово-патріотичного виховання;

листопад

       

– екологічного виховання;

   

березень

   

– формування здорового способу життя;

 

жовтень

   

березень

– реалізацію компетентісного підходу класними керівниками

 

 

листопад

 

 
 

7.2.2. Постійне підвищення професійного рівня й педагогічної майстерності педагогічних працівників

 

 

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

Інноваційна діяльність, дослідно-експериментальна діяльність, участь в проєктах, професійних конкурсах, виставках.

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

Створення та наповнення електронної бази відомостей щодо самоосвітньої діяльності педагогічних працівників: вебінари, семінари, конференції, навчання тощо на Googleдиску закладу

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

Організація роботи Професійних спільнот/методичних комісій, методичної ради, інноваційних форм методичної роботи, наставництва, взаємо відвідування уроків, спільної роботи над науково-методичною темою

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

7.2.3. Налагодження співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти

         

Залучення учнів до участі в олімпіадах, конкурсах, турнірах, змаганнях, МАН, проєктах

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

Робота на Всеосвіті, дистанційне навчання у вільний час, надання консультацій та зворотного зв’язку.

упродовж

року

       

Проведення адаптаційних заходів з метою підтримки учнів, забезпечення їх психологічного комфорту. Організація роботи зони довіри та підтримки

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

Створення електронного банку диференційованих завдань, впровадження особистісно- орієнтованого навчання.

   

упродовж

року

   

Налагодження партнерської співпраці з батьками, залучення їх до спільної діяльності, комунікації.

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

7.2.4. Організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності

         

Організація та робота освітньої кампанії «Так, академічній доброчесності!»

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

Інформування учнів про необхідність дотримання академічної доброчесності: під час проведення навчальних занять, у позаурочних заходах, за допомогою наочної інформації, інфографіки (старанність, самостійність у навчанні, відповідальність за свої рішення, чесність здобуття оцінок тощо)

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

Інформування батьків про необхідність дотримання академічної доброчесності в батьківських чатах, особистих розмовах про непотрібність збірників готових домашніх завдань, виконання за дітей домашніх завдань, практичних робіт тощо

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

Створення та використання банку дослідницьких, творчих, аналітичних завдань, проєктів, есе, відкритих питань, для перевірки рівня володіння навичками, а не знаннями та неуможливлення списування

 

упродовж

року

     

 

 

 

VIII.Управлінські процеси

8.1. Стратегічні цілі розвитку закладу освіти

1.Інформатизація управлінської діяльності, використання програмного засобу Курс. Школа, застосунків Google, Human, Education. Впровадження електронних журналів та щоденників за допомогою порталу «Всеосвіта».

2.Проведення внутрішніх моніторингів якості освітньої діяльності.

3. Дотримання принципів академічної доброчесності.

4. Педагогіка партнерства.

 

 

 

 

8.2.Операційні цілі:

Шляхи реалізації

2022-2023

2023-2024

2024-2025

2025-2026

2026-

2027

8.2.1. Моніторинг та виконання поставлених цілей і завдань

         

Спільна розробка, схвалення, затвердження та оприлюднення Стратегії розвитку закладу освіти. Коригування (за потреби)

       

червень-серпень

Спільна розробка, схвалення, затвердження та оприлюднення Освітньої програми закладу. Внесення змін (за потреби)

квітень-травень

       

Спільна розробка, схвалення, затвердження та оприлюднення річного плану роботи закладу

травень-червень

       

Проведення самоаналізу якості освітньої діяльності за напрямом 

1.Освітнє середовище

     

упродовж року

 

Проведення самоаналізу якості освітньої діяльності за напрямом 

2. Система оцінювання

   

упродовж року

   

Проведення самоаналізу освітньої діяльності за напрямом 

3.Педагогічна діяльність

упродовж року

       

Проведення самоаналізу освітньої діяльності за напрямом 

4. Управлінські процеси закладу освіти

 

упродовж 

року

     

Проведення комплексного самоаналізу якості освітньої діяльності за 4 напрямами

       

упродовж року

Річний звіт керівника перед громадськістю, висвітлення діяльності на сайті

червень

червень

червень

червень

червень

Проведення внутрішніх моніторингів якості освітньої діяльності:

         

– освітнього середовища, створення безпечних та комфортних умов

червень

       

– цифрової компетентності, використання ІКТ, дотримання кібербезпеки

 

жовтень

     

– роботи шкільної бібліотеки як інформаційно-ресурсного центру, забезпечення учнів підручниками

   

листопад

   

– запобіганню та протидії булінгу (цькуванню), робота класних керівників,соціального педагога

     

січень

 

– результативності участі учнів у МАН, конкурсах, спортивних змаганнях

червень

червень

червень

червень

червень

– відвідування учнями закладу та навчальних занять, наявність документів щодо пропусків

січень червень

січень червень

січень червень

січень червень

січень червень

– якості ведення шкільної документації;

січень червень

січень червень

січень червень

січень червень

січень червень

– якості та безпечності харчування, створення умов здорового харчування та роботу шкільної їдальні

жовтень

жовтень

жовтень

жовтень

жовтень

– реалізації освітньої програми та виконання навчальних програм

січень червень

січень червень

січень червень

січень червень

січень червень

 

Введення та оновлення електронного документообігу, планування, електронних журналів, щоденників електронних виховних планів за допомогою Курс. Школа, Всеосвіта,H8uman Education, застосунків Google

 

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

 року

упродовж

року

         
                   

 

 

8.2.2.Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм

       

 

 

Заходи щодо попередження конфліктів. Організація роботи психологічної служби закладу

упродовж року

упродовж року

упродовж року

упродовж року

упродовж року

Організація роботи чату у Viber «Запитуйте-відповідаю»

 

вересень

     

Організація неформальних зустрічей (свят, екскурсій, волонтерської діяльності тощо)

упродовж року

упродовж року

упродовж року

упродовж року

упродовж року

Оновлення інформаційних ресурсів: зміна домену сайту закладу. Наповнення відповідно статті 30 Закону України «Про освіту»

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

8.2.3.Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників

         

 

 

 

 

 

 

Аналіз забезпечення кадрами

червень

червень

червень

червень

червень

 

Аналіз перед пенсійного та пенсійного віку

червень

червень

червень

червень

червень

 

Аналіз вакантних місць

червень

червень

червень

червень

червень

 

Складання та затвердження штатного розпису

вересень

вересень

вересень

вересень

вересень

 

Аналіз підвищення кваліфікації педагогічними працівниками

упродовж року

упродовж року

упродовж року

упродовж року

упродовж року

 

Аналіз атестації педагогічних працівників

квітень

квітень

квітень

квітень

квітень

Аналіз сертифікації

         

Робота із статистичною звітністю по педагогічних працівниках Курс Школа

упродовж року

упродовж року

упродовж року

упродовж року

упродовж року

Матеріальне і нематеріальне стимулювання педагогічних працівників

упродовж року

упродовж року

упродовж року

упродовж року

упродовж року

Оприлюднення можливостей, пропозицій професійного розвитку навчальних центрів, освітніх онлайн-платформ тощо на сторінці у Viber-групі працівників закладу

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

8.2.4. Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою

         

Розробка прогнозу очікуваної кількості дітей

89

85

100

   

Спільна розробка нового колективного договору

     

грудень

 

Оновлення правил поведінки, правил внутрішнього розпорядку, посадових інструкцій

 

січень

     

Проведення консультацій, співбесід

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

Реалізація Моделі партнерства. Проведення спільних заходів органів самоврядування педагогічних працівників, учнів, батьків

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

Співпраця з громадськими організаціями,участь у спільних проєктах,заходах

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

Погодження та затвердження режиму роботи , розкладу уроків

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

Створення платформи для вибору формату навчання очне, змішане, дистанційне, індивідуальне (за заявами)

серпень-вересень

       

8.2.5. Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності

         

Оновлення та оприлюднення внутрішнього положення закладу про академічну доброчесність

     

вересень

 

Організація та проведення заходів в рамках освітньої кампанії «Так, академічній доброчесності»

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

упродовж

року

Створення бази інформаційних матеріалів, інфоресурсів

 

січень

     

Моніторинг формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності

         

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень